GOTT NYTT ÅR !

Hopppas ni haft ett bra nyårsfirande, för det hade jag aif ha!
Fick igår reda att min hund ska få brud, och då blir det antagligen små juniorLUKes som kommer :O så gulligt hihi ^^ tänk att han ska bli farsa, typ :P kanske om han gillar hunden som kommer hit imorn... min mamma älskar iaf tiken som kommer imorn,... hon är rottis+ schäfer NICE blandning va ;) jaja hade tråkit för någon da sen så jag fota mig lite!

man ser juh värsta utväxten -.-' men men ... jag tänkte färga men ångra nmig, villl se hur långt mitt hår vuxit :O:O:O:O:
sa juh att jag hade tråkigt!


bye bye<3


Kommentarer
Postat av: Patrik krook

HEEEEEEEEEEY BABY :D hur måru? :D ahhahahaha / evelina, patrik

2009-01-31 @ 14:40:15
URL: http://patrikkrook.blogspot.com
Postat av: diana

du liknar elita! :O

2009-02-01 @ 11:59:58
URL: http://bunny.devote.se
Postat av: Tea

AHAHa det ha rjag hört många ggr håller på tröttna =P<3

2009-02-01 @ 19:05:45
Postat av: Tea

snyggignar! jag svarade på patrik blogg och här =P vet tine vart jag ska skriva :O:O:O:O:

Jag mår bra! hopppas ni mår bra! kul att festa med er HAHA<33

2009-02-01 @ 19:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0