Longis

sAKNAR VERKLIGEN ATT LONKA.. ASS¨å typ det enda jag skriver förrutom att jag sknar sommaren och att jag rastar min hund jämt=P
INNan skolan =) love my friends, skulle vara så himla tråkigt utan my LIITTEE group i skolan=) JAJA! Jag e jäääte förskyld =(  undrar hur jag fick dee, hmm? Jag vaknade med ont i halsen iaf , därefter har typ snor bildats ,, oj vad äcklig jag e  ahahah. förlåt!

Imorn är det sista dagen på Lindex =) ASSÅ FÖR DENNA VECKA =P e HOS DE TILL VECKA 14 :o:o:o:o:o:o
gAN SKA SKÖNT ENDÅ... =)  SEN JAG BÖRJADE PRAKTISERA hos de så har jag typ köpt 12345 BH:AR  OCH 23453 trosisar :O besatt av underkläder =P

Här är iaf bilder på mig och DOREEEN! JAG LEKER BALL och doreen <33... vettefan.
 FOTOGRAF: MY LOVE jennifer =)

hahaha konstig jag ser ut ... det var varmt denna dag.. det var i höst =)

OOLALALAA min frissa var fin då! VINTER FÖRSTÖR ALLLT =(

jAG VILL KÖRA PÅ DOREEEEEN! <33333

HA DET GÖTT   LOTS OF LOVE!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0