Onsdag!

I

går så var jag borta hela dagen och när jag kom hem senare på kvällen (21.30) Så loggade jag in på bloggen men sidan kunde inte visas! SÅ IRRITERANDE! 
Idag i skolan vid 9 när vi hade bild loggade jag in för att se om det skulle funka i skolan men NÄÄ utan hela hemsidan stängdes när man vart inloggad. Helt sjukt :S
 Iaf, igår (tisdag) gick jag till skolan som vanligt och efter skolan (slutatde 4) så åkte jag hem, käkade och gick ut med hunden en snabbis. Hade brottom, skulle till paula<3 En vän från parallell klassen =) 
Hon bad mig komma till henne eftersom en nära vän till henne skulle visa en väldigt bra ansikts produkt från USA, som heter Mary Key.

image60        image61

                   Ögon remover                                   Till läpparna =)




Mary key's produkter var faktist assa bra ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0