Melisa =D

Idag skulle melisa, en barndomsvän åka till sin farmor som bor ganska nära mig, däför bestämde  vi oss för att träffas:D Jag tog med mig luke och gick mot gatan som hennes farmor bor på. Där väntade jag och så kom melisa ut med pojkvännen (Emir) och Hans polare( Albert).  Efter att vi vart lite ute lämnade vi jycken och drog till stan, eftersom vi skulle hem till Emir och kolla på film. När vi var framme var Benji eller vad han heter =P=P=P
utanför porten och väntade på oss, därefter gick vi alla in. Vi åt lite tacos och efter de chilliade vi och kolla på film =) Vad en nu hette JUNO  eller nåt=P  Filmen vart itne så bra =P men okei!

Dåliga bilder från mobilen:




<333

Kommentarer
Postat av: alicia

ha ett bra lov puss

2008-02-23 @ 13:24:28
URL: http://ashling.blogg.se
Postat av: edina

yhahaha jag laddade ner juno... fett säamst

2008-02-25 @ 16:13:29
Postat av: teeas.blogg.se

DEN E ASSA SÄMST!!!

2008-02-25 @ 20:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0