Kl 21:53 Onsdag

Wohoo har sytt hela dagen, blev klar med klänningen nysss =D Men har inte fotat den än.Kommer göra det när jag har mer tid. Medans jag sytt har jag fått underbara sms av kompisar, så TACK ni som skickat =) Melisa min "kusin" Fråga om jag ville med ut med  några nya människor och spela Laserdom eller vad det nu heter =P. Hon fråga också ifall jag vill till i Eriksdalsbadet imorrn med de, Men kan tyvärr inte eftersom jag ska testa en klänning imorn som en designer sytt, ska liksom gå visning 18 / 3 =P=P =D=D=D=D

Fan glömde ringa Yve =P Eller kan ringa nu, men e ganska trött så sms:Ar senare. Hon skullle kanske  på fest eller nåt xD Men som sagt jag ville sy heladagen =D

NU VÄNTAR jag på syrran som är påväg hem från jobbet =) Längtar, hon kommer hem med ostbågar =P=P
ME LIKE !

image93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0