hemma <3

Äntligen hemma! satte i mig flera mackor =P orkade inte laga nåt xD Nu ska jag sätta på mig naglack, asså försöker få fina naglar men det blir bara tvärtom =P  Fina naglar e inget för mig igentligen men men... Nu kollar jag på tv . Kollade nyss ut från fönstret, vad fiiinnt!!! Det känns som  en sommarkväll, för att solen är påväg ner . Jag hoppas verkligen det snart blir torrt på vägarna så jag kan lonka=D  Älskar verkligen det! Och ännu bättre är att jag kan lonka med ELVIRA <3 min barndoms kompis..  just nu hänger vi inte alls mycket =( Men när vi gör det har vi verkligen kul, för då åker vi runt i stan , stannar lite där och här och köper glass =D=D=D LÄNGTAR!

image12 Elvira tog kortet =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0