Fredag! WOHOO!

Är så trött! Har inte suttit still en enda gång idag =P därför tänkter jag bara göra en punkt lista vad jag gjort idag. =)

  • Vaknade ganska tidigt för att rasta Luke innan jag skulle till skolan. Vaknade 06:15
  • Var över trött i skolan och hade ont överallt pga skridskor åkningen dagen innan =P (torsdags)
  • Vi hade vanliga lektioner till kl 13:00, sen hade vi textil till klockan 15:10 Har börjar sy byxorna =D
  • Gick till Nacka forum Och tog bussen därifrån som åkte 20 över tre.
  • Åt mat när jag kom hem och direkt efter maten tog jag ut Luke <3
  • När jag kom hen med luke skulle jag och mamma till stan och shoppa lite =D
  • När vi var klara tog vi tåget hem och då får jag sms från massa kompisar, men jag orkade inte göra något speciellt idag  så jag svarade bara till emma som hade skickat: Vill du gå ut med mig och Molly.
  • När jag och mamma kom hem, tog jag direkt ut luke och klockan var då  19:30.Jag, luke, emma och molly (hund)  gick en lagom lång runda och träffade på några  kompisar på vägen.
  • Vi frös så vi gick hem till mig med hundarna ^^ =P HAAA, Hos mig kollade vi på youtube klipp och as garvade några av dem var "Kelly shoes" och "Muffins" så jävla fuuula =P Sedan spelade vi in en kopia av Kelly Shoes , HAHA
  • Klockan hann bli 21:30, perfekt tid för luke att gå ut sista gången, därför gick vi ut igen =P Orkade egentligen inte =( =P
  • 'När jag sagt hejdå till Emma och Molly stack jag hem, och blev lite fotad av min lilla syster, tränade lite inför fototagningen jag ska ta snart =D Tog bild på mina plagg som jag sytt själv så jag kommer sätta upp ;)
  • Nu har jag vanliga kläder på mig, klockan är 23:32 och jag e övertrött -.-¨







        
GODNATT!






Min Korsett som jag sytt.

image36

image37

+


Min VÄSKA som jag sytt.

image38

image39

image40 HAHHAAHA


<3 Fler plagg kommer senare =)


Kommentarer
Postat av: Pata

Du är sjukt vacker! :-D

2008-03-10 @ 18:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0