Gisele



Jag har aldrig tyckt att Gisele är speciell på nåt sätt :S Man kan inte säga att hon är ful vilket hon inte är men jag själv tycker att hon inte e WOW! Jämfört med  Alessandra Ambrosio och Adriana Lima (vackra).....
Hon(gisele) e typ en av världens  vackraste kvinnor  :S  Ialla falll... ja kollade lite bilder på henne för att få reda på vad det var med henne som jag ogillade...hittaa inga feeel =P så efter dee brydde jag mig inte om hennee, tyckte hon var som varenda modelll..blabla...... men sen i en intervju så fråga de hennne om hon någon gång i hennes tio år långa karriär i modellbranchen, har stött på en tjej med ätstörningaar?

Då svarar Gisele: "-Nej, absolut inte!!! Det är en myt att det finns ätstörningar bland oss modeller. De som påstår de är bara avundsjuka på att det finns en liten grupp människor som är perfekta för detta jobbet!"

Precis när jag börjat digga henne så börjar jag ogilla henne meeer:S Hur fan kan hon säga såntttt :O vidrig människa!
Grattis! Där fick du ännu mer kvinnnor att få ätstörningar...=P modeller e roliga.....

ÄT OCH VA GLAD PRECIS SOM KATTEN.Mohahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0